Mittwoch, 25. Mai 2011

got it



...naja fast. Am Montag habe ich endlich meine Abiergebnisse bekommen und ich muss sagen besser als erwartet. Während die Anderen sich nun auf ihre Mündlichen Prüfungen vorbereiten kann ich beruhigt die Sonne genießen, denn ich bin FERTIG. An dieser Stelle ein dickes Dauemndrücken, für alle die noch am Vorbereiten sind. Nächsten Freitag (03. Juni) ist dann auch schon Abiball und ich kann es kaum erwarten endlich mein Kleid und die tollen Accesoires zu tragen und euch zu zeigen, seid gespannt, nachher noch eine kleine Vorschau auf die Tasche...


.... ok nearly. On monday I got the results of my finals in march, and I need to say it's better than I though. Now all the others are preparing for their oral presentation, but I can enjoy the great sunny weather, because I passed already. To all the others who are still preparing i keep my fingers crossed. On friday June 3rd, our "Porm" starts, I can't wait to wear my new dress and all the great accesoires. Stay tuned, a little peek of the clutch you get later...

shoes, shirt H&M; shorts NY; belt s.oliver; necklace gradma

I love this wild flair so much
how I love spending my free time;-)


here a little peek on how my clutch will look like -  will show you the whole thing soon.

Einen wunderschönen Mittwoch wünsche ich euch allen, und ein großes Dankeschön an meinen Laptopretter!


A wonderful wednesday to everyone and a big thanks to the one whoe saved my laptop!


Keine Kommentare: